מדד ג'ונסון רדבוק / הספר האדום (The Johnson Redbook Index) הוא דו"ח שבועי בן 4 עמודים המפורסם ע"י חברת המחקר Redbook Research ומאגד בתוכו בדיקה של 9000 חנויות קמעונאיות ומייצג כ-80% ממדדי המכירות בארה"ב. המדד מכונה גם כ"מדד המכירות הקמעוניות של רדבוק", והוא מצטרף לשורה של נתונים כלכליים המתווים תמונה עבור ענף הקמעונות בארה"ב, ועבור הכלכלה כולה. המדד מתריע מראש על שינויים בהוצאות הצרכנים, אשר יכולים להשפיע על מחזור העסקים, אינפלציה וכמובן גם על החלטת הריבית. חברת המחקר Redbook Research הדו"ח מפורסם על-ידי החברה הפרטית Redbook Research, אשר נוסדה בשנת 1964 והיא הגדולה ביותר בתחומה. על-מנת להפיק את הדו"ח, החברה סוקרת מעל ל-150 אינדיקטורים צרכניים מדי חודש ומהן היא מנתחת ומפרשת את המגמות במכירות הקמעונאיות וכלכלת הצרכנים. קישור לאתר הראשי של חברת Redbook Research (הדו"ח מפורסם רק למנויים שלהם, ולכן אי אפשר למצוא אותו באתר) - https://www.census.gov/retail/index.html